שארם א שייח'
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

המלצות על שארם שישי עד שני סופ"ש ארוך

המלצות על שארם שישי עד שני סופ"ש ארוך

שארם

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

המלצות על שארם שישי עד שני סופ"ש ארוך

פוסט המלצות שארם בסופ"ש
הייתי משישי עד שני מושלם אין מילים לא ציפיתי לזה ואין ספק שאחזור לשם שוב אבל רק בטיסה !!!!
נסענו באוטו לאילת חנינו מאחורי הקלאב הוטל בחניה מסודרת ולקחנו מונית לגבול טאבה עלה לנו שבעים שקל לגבול.
חיכנו בגבול שלוש שעות הגענו בחמש בבוקר ונכנסו לטאבה רק בשעה שמונה וחצי בבוקר היה מלא אנשים סיוט פשוט לפני החג של ראש השנה אולי בגלל זה
תשמרו תפתק הלבן שהם מביאים לכם בסוף כי צריך את זה ביציאה שאתם חוזרים לארץ והתשלום אגרה שלהם בצד המצרי הוא רק בלירות מצריות עלה לנו לזוג 810 לירה מצרית תכינו מראש אנחנו באנו רק עם דולרים והתור לפרוט ללירה מצרית היה ארוך וזה עיכב אותנו עוד.. בכללי התנהלנו בתוך שארם רק עם דולרים לא חייב לפרוט למצרי למי שלא רוצה.
אחרי זה אסף אותנו נהג במיניבוס היינו ארבע אנשים עלה לנו ביחד 100 דולר שימו לב שהם נוסעים מאוד מהר ומסוכן איו להם חוקים בכביש תהיו ערניים שאתם עולים עם הנהג ותגידו לו תמיד שיסע לאט חשוב!
תצחצחו שיניים עם מים מינרלים ולשתות רק מבקבוק סגור !
מלון: albatros royal grand sharm
המלון חמש כוכבים הכל כלול עלה לנו 1400 שקל לזוג
החדרים קצת מיושנים לא אהבתי ככה זה נראלי בכל הבתי מלון בשארם
המלון עצמו ענקי ויפה ממש גם הבריכה גדולה ויפה.
המלון לגילאי 16 פלוס בלי ילדים יותר לזוגות.
האוכל היה סביר לא וואוו הפסטה שם הייתה לי ממש טעימה מה שכן לא סבלתי מקילקול קיבה כמו שהרוב פה אמרו הכל היה בסדר והבאתי מהארץ מלא מנות חמות וחטיפים הציל אותי במקרים מסוימיים.
חוף/קפה farsha: וואוו מומלץ ללכת ביום שחם מקום מהממם החוף שלהם תכלת ישבנו בחוף הזמנו שם נרגילה פיצה פירות בירות ויצא גרושים !! יש שם אוויה ומקום מעלףףףףףףףףף
יש ליד את חוף סנטוריני ממש צמוד לקפה פרשה מקום מושלם התלהבתי ממש מהמקום לתמונות אני הייתי ביום אבל הרבה ממליצים ללכת בשקיעה לשם המסעדה גם נפתחת בסנטוריני רק לקראת הערב שקיעה כזה.
בקיצור חובה ללכת לשם 😚
טיול יום לראס מוחמד ולאי הלבן עלה בלי צלילה 45 דולר ועם צלילה עם חמצן עולה 55 דולר יצאנו בשמונה בבוקר מהמלון והטיול עד חמש בערב אבל אין ספק שהוא שווה את זה מים טורקיז מלדייבים כמו שכולם אומרים אנחנו עשינו בטיול גם צלילה עם חמצן חוויה מטורפת אני ממליצה לא לוותר על זה, זה היה פעם ראשונה שלי שאני צוללת עם חמצן והרגשתי בטוחה, היה צמוד אלי מדריך שהחזיק לי תבלון ועשו לנו הדרכה מסודרת לפני שנכנסו עשינו סך הכל שלוש עצירות בטיול הזה מדהים ויוצא תמונות אמאלה !!
העיר העתיקה: מקום מהממם יש לכם שם שווקים של זיופים אוכל ומסעדות אווירה טובה ממש נהנתי שם, תקנו תבושם שמן שהם מכינים קניתי מהם והוא נדיר וגם קרם לפנים מחלב של גמלים בצבע ורוד.
הם אנשים באמת חמים ומה שכן נתקלתי באנשים רק ישרים הם לא רמאים בכלל בהרבה סטאוציות שנתקלתי איתם הבנתי את זה.
אכלנו שם במסעדת דגים פארס שכולם המליצו פה אני אישית לא אהבתי ממש אבל חברים שלי עפו על הדגים בכל אופן עניין של טעם.
קנינו סים מקומי בעיר העתיקה בחנות ודיפון משהו כזה מול אורנג 12 דולר עם 6 גיגה
סוהו: מהממת להסתובב בערב יש לכם שם גם מלא שווקים חנויות כאלה אוכל גלידות
נעמה ביי: ישבנו שם בלילה בפאב הזמנו וודקה נרגילה נחמד לשבת שם רועש שם בלילה וכיף לשבת שם בפאבים להעביר תלילה. תשווקים בנעמה ביי פחות אהבתי לדעתי בעיר העתיקה הם יותר טובים וכיף יותר.
בנוסף עשינו שם מסאז ב 15 דולר הכי טוב שעשיתי ועשיתי בהרבה מדינות בעולם המקום לא מזמין ולא נראה טוב אבל המסאז היה וואווו !!
רצינו לעשות טרקטרונים ורחפן ימי וללכת לבלו לגון אבל לצערי לא היה מספיק ימים מרוב שהיה לנו כל כך הרבה מה לעשות אפילו לא יצא לנו לשבת בבריכה של המלון לבטן גב מרוב דברים שיש שם.
תזכרו תמיד להתמקח איתם על המחירים הם מתחילים גבוה תמיד כי יודעים מראש שיורידו אותם הם יגידו לך כמה אתה רוצה לשלם ברמה כזו !! המוניות שם עלו לנו שלוש דולר ארבע דולר משהו כזה שזה נסיעה של חמש דקות הם מתחילים בהתחלה לתת מחיר של עשר דולר ולאט לאט הגענו איתם לשלוש דולר.
אז חברים חובה לנסוע תהנו ותנוחו אין ספק ששארם מהממת ונחזור אליה ♥️♥️

תודה רבה למטיילת hoval Hazan על סיכום הטיול שלה בקבוצת המטיליים שלנו לשארם א שייח!

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן