שארם א שייח'
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

פוסט סיכום והמלצות שארם א שייח בספטמבר

פוסט סיכום והמלצות שארם א שייח בספטמבר

שארם א שייח ספטמבר

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

פוסט סיכום והמלצות שארם א שייח בספטמבר

פוסט סיכום והמלצות שארם א שייח-
נסענו בתאריכים 22-29.9, סגרנו הכל דרך אופיר טורס (טיסה+העברות מהשדה בשארם למלון ובחזרה) והיינו במלון albatros royal grand.
נתחיל ונאמר שהמלון הוא לגיל 16 ומעלה ואין ילדים בכלל- אז מי שרוצה חופשה שקטה זה המקום🤪
הטיסות היו דרך ארקיע- הטיסה מנתב״ג יצאה באיחור של שעתיים, הגענו לשארם בערך בחמש בערב וישר כשנכנסו לשדה חיכה לנו הנציג של החסרת נסיעות וחיכה לנו שנאסוף את המזוודות ולקח אותנו למלון.
ברגע שהגענו למלון הוא עשה בשבילנו את הצ’ק אין והסביר לנו את כל הדברים שצריך לדעת. לחברה שהוא עובד דרכה בשיתוף ארקיע קוראים lucky tours ודרכו סגרנו גם את כל האטרקציות לטיול.
* חשוב לציין שהיה מאוד נוח לסגור איתו פיזית ולקבל הסברים על כל הדברים *אבל קחו בחשבון שזה יקר משמעותית מלסגור לפני דרך בחור מקומי*. באחד מהימים דיברנו עם בחור בשם ווהיל בהמלצת הקבוצה וסגרנו דרכו מונית לסוהו סקוואר (זה המספר שלו- +201097143556) והוא היה סופר נחמד וסיפר לנו דברים על העיר תוך כדי הנסיעה והיה ממש נחמד איתו. המחיר שהוא לקח זול בפער מלהזמין מונית דרך המלון ומסתבר שהוא גם מדריך טיולים ויכול לסגור את כל האטרקציות בשארם במחיר זול מאוד.
המלון שהיינו בו נחשב למלון 5 כוכבים והציון שלו בבוקינג הוא 9.1 והתגובות עליו טובות מאוד ובצדק.
המלון נקי ומסודר, צוות העובדים הכי נחמד שנתקלנו בו, היחס מעולה והם דוברים אנגלית ורוסית שותף.
המלון הוא הכל כלול- יש שלוש ארוחות ביום ו2 ברים בבריכה עם אלכוהול חופשי,מיצים, גלידות ואוכל (יש בר במלון שפתוח 24/7).
* מי שרוצה אלכוהול איכותי עדיף שלקנות בדיוטי פרי ולהביא כי האלכוהול במלונות לא הכי שתי והטעם שלו שונה מהארץ.
* מבחינת האוכל– היה מבחר יחסית גדול בארוחות, האוכל היה ברמה יחסית גבוהה לאוכל בשארם והשירות של העובדים שם ראוי לשבח.
לא צחצנו שיניים עם המים של הברז בחדר וכל הזמן היו לנו בקבוקי מים מינרלים וגם היה אפשר לקחת כמה שרוצים בחדר אוכל אז לא הייתה בעיה עם זה בכלל.
למלון יש חוף פרטי אבל חשוב לציין שאין גישה לחוף עצמו (יש הרבה מיטות שיזוף ליד אבל אי אפשר פיזית להכנס למים-אבל בהמשך של החוף יש מקום לעשות שנורקלים וצלילות).
אנחנו אישית לא היינו בחוף של המלון ונסענו לחוף של פארשה קפה- ויכולות להגיד שזה החוף הכי יפה ומוצלח שהיינו בו. הכניסה לחוף עולה 6 דולר והתפריט לא כזה יקר. יש על החוף הרבה מיטות שיזוף עם שמשיות, כיסאות ומזרני ים בשביל שיזוף בתוך המים והכל כלול במחיר של הכניסה. השירות שם מטורף וחייבות להמליץ על הפיצה שלהם (בערך 7 דולר) והקוקטיילים. העברנו בחוף הזה שש שעות בכיף וחזרנו כמה פעמים. בערב המקום הופך לסוג של בר והוא הופך
להת אפילו יותר יפה מהבוקר.
כמעט כל הפעמים נסענו במונית דרך המלון (המחיר יחסית יקר אבל הרכב הוא כמה רמות מעל המוניות הרגילות שם-אז כל אחד לפי השיקול שלו, והנהג לוקח ל2 הכיוונים אז אין בעיה לתפוס אותו בחזור).
המלצות-
* לקחנו את הטיול ג’יפים (ספארי)- עלה לנו 25 דולר לאחת והוא היה בערך שעתיים. הטיול היה כיף ברמות ומסודר והרגיש בטיחותי. באמצע הנסיעה היו מספר עצירות- הייתה רכיבה על גמלים ואירוח לכמה דק במאהל בדואי והכל היה כלול במחיר. קנינו כאפיות בכניסה לאיזור הרכיבה ב3 דולר וזה הציל אותנו מבחינת החול והאבק. מומלץ לבוא עם בגדים נוחים ומשקפי שמש✌🏼
* בימי רביעי יש מסיבה באמצע במדבר (דולצ’ה ויטה) וגם לשם אפשר לקנות כרטיס דרך המלון או דרך מישהו מקומי. כרטיס אחד עלה לנו 35 דולר והוא כלל כניסה, הסעה הלוך חזור ומשקה אחד חינם. זאת הייתה אחת המסיבות הכי טובות שהיינו בה! האלכוהול איכותי (לא כמו במלון חשוב לציין) אבל המחירים די יקרים יחסית לשארם (כוס וודקה עם ספרייט עלתה 15 דולר). המוזיקה הייתה טובה והיחס של הברמנים מעולה.
* סוהו סקוואר- המקום עצמו מהמם! הרבה פסלים והמקום מואר ויפה מאוד. החנויות די מזכירות את השוק הישן אבל יש כמה חנויות ברמה יותר גבוהה. יש שם מסעדות וברים ומקום נחמד מאוד להעביר בו את הערב.
דיס המלצות-
* שייט לראס מוחמד- כל הטיול לשם לקח בערך כל היום(יצאנו ב8:00 וחזרנו ב18:00). לקחו אותנו בהסעה מהמלון ישר לשם. במקום עצמו אפשר לשכור חליפות הצלה ושנורקלים במחיר של 3 דולר לאחד. במהלך השייט יש שלוש עצירות לשנורקלים ועצירה אחת לצלילה. מי שרוצה לצלול זה עולה בתשלום נוסף(אנחנו שילמנו 20 דולר יותרלאדם והשייט עצמו עלה 45). נאמר לנו שהצלילה תהיה בערך 20 דק לאדם ובפועל זה לקח בערך 5-10 דק והתבאסנו קצת על זה. בזמן שחלק צוללים יש אפשרות לשאר האנשים לעשות שנורקלים. יש מדריכים בספינה והרגיש ממש בטיחותי. הייתה ארוחת צהריים בשייט- לא היה ממש מבחר ואני אישית לא אכלתי כלום ונשארתי רעבה לכל היום אז קחו את זה בחשבון. בסהכ זאת הייתה חוויה ואנחנו לא מצטערות שעשינו את זה אבל פשוט ציפינו ליותר.
* ספורט ימי- סגרנו מצנח ואבוב ועלה לנו 25 דולר לאחת. היה נחמד לחוויה אבל הרגיש קצר מדי ויכלנו לוותר על זה.
* נעמה ביי והשוק הישן- אנחנו אישית לא התלהבנו. נסענו 2 בנות והרגיש קצת לא נעים להסתובב שם בשעות הערב. המוכרים די אגרסיביים ויש הרגשה של כפייה והיה לנו קצת מפחיד שם. מה שכן אם אתם מחפשים מתנות ומזכרות הביתה- זה המקום אבל תתמקחו על המחיר.
טיסה חזור- חברת ההסעות אספה אותנו מהמלון (היינו בקשר תמידי עם הנציג בשארם). הגענו לשדה ושם בחור מטעם השדה ישר לקח לנו את המזוודות לתוך עגלה ולא שאל אותנו כלום-אמרנו לו שלא צריך ואנחנו מסתדרות והוא לא הקשיב ופשוט לקח את הדברים שלנו לתוך השדה. הושיב אותנו באמצע שום מקום וביקש כסף על השירות שלו. אחרי ויכוח קצר הבנו שאין עם מי לדבר ונתנו לנו עשרים שקלים (מה שהיה לנו בארנק).
* לסיכום החוויה- היה לנו מושלם! העובדים בשארם מאוד נחמדים וזה משפר את חווית השהייה שם בכמה רמות! נתנו הרבה טיפים לאנשי השירות כי מגיע להם. שארם מאוד ידידותית לישראלים ולא חששנו בכלל. לקחנו כל אחת 500 דולר וחזרנו בלי אגורה בכלל אבל רוב הכסף הלך על אטרקציות ומוניות. ממליצות מאוד על המלון ועל הנסיעה לשארם בכללי לחופשה.

לקריאת סיכום הטיול בקבוצת המטיילים שלנו לחצו פה!

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן