שארם א שייח'
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

שבוע בשארם עם ספא

שבוע בשארם עם ספא

ספא שארם

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

שבוע בשארם עם ספא

חזרנו משבוע בשארם, בשנות התשעים היה כייף להיזרק על החופים באזור טראבין והדיונה אבל היום כבר מעדיפה מזגן ופינוקים ושארם זה פשוט גן עדן🌈
הזמנתי מראש בעלי אקספרס כל מה שצריך בגרושים-נעלי ים איכותיות, שנורקלים ומסכות ואפילו מאווררים קטנים נטענים בusb, נכון שאפשר לקנות הכל בשארם אבל העדפתי משהו קצת יותר שווה וזה הצדיק את עצמו.
סגרנו מלון הכל כלול אלבטרוס לגונה ויסטה , טיסה והעברות דרך הדקה ה90 הכל יצא 650$ לאדם, להפתעתי הטיסות יצאו בזמן בלי עיכובים, שדה התעופה המצרי היה ממש ריק ולא הציקו לנו יותר מדי בבדיקות- מראש שילמנו על מזוודה ושלחנו הכל כך שעלינו למטוס עם תיק קטן וזה בהחלט היה שווה את זה שלא היה מה לבדוק ,לעומת אחרים שעלו עם טרולי ולא נתנו להם להעלות חלק מהקוסמטיקה והאלכוהול שהביאו.
קנינו סים 4G בשדה של חברת ודפון עבד מצויין ובמלון היה ואיי פאיי חזק בכל מקום.
המלון מצויין, זה ריזורט ענק עם חוף פרטי,חדרים גדולים והכל מאוד נקי ומושקע .
פרט לחדר אוכל הראשי יש מסעדות בבריכה ויש שלוש מסעדות שכלולות בהכל כלול וצריך להזמין מקום מראש, כמובן רק מים מינרלים בלי פירות וירקות ולא היו שום בעיות – האוכל עלה על הציפיות אחרי מה שקראתי בקבוצה, אומנם לא שלושה כוכבי מישלן אבל טעים ומגוון -בבוקר אגב קרואסונים חלומיים שנאפו דקות ספורות לפני ותרמו לזה שעליתי קילו בשבוע הזה 😍 וזה עוד לפני החגים 🤦‍♀️.
סגרנו את כל האטרקציות דרך סוכנות מקומית בשם Sky max, הסוכן שלהם מינה דאג לנו מכל הלב, המחירים היו זהים למה שכתבו פה בקבוצה ולכל פעילות לקחו אותנו והחזירו אותנו למלון במוניות חדשות וממוזגות שהגיעו בזמן ונהגים מצויינים – שזה לכשעצמו שווה לסגור מראש עם מישהו מסודר.
1.טיול לילה שכלל: סוהו (שעה ומשהו), השוק הישן (גם שעה פלוס) תצפית על העיר משכונת אופירה ולסיום פארשה קפה-יצא 20$ לאדם – חוויה ללא ספק אבל מספיק שעה בכל מקום הכל זה חנויות של זיופים ומזכרות והסחורה חוזרת על עצמה .
2.יום צלילות ושנורקלים כולל ארוחת צהריים שתי עצירות בראס מוחמד פלוס האי הלבן, צוות הסירה היה נפלא ומקצועי עם ציוד צלילה מצויין 55$ לאדם
3.טיול טרקטורונים במדבר בעת שקיעה עם עצירה לקפה במאהל בדואי-חוויה מדהימה, יצא שנהגנו באור וחזרנו בחושך מאוד מומלץ -30$ לאדם
4.למרות שיש במלון ספא עשינו ספא וחמאם תורכי במקום שנקרא Golden spa ונמצא נדמה לי באזור נעמה אבל לא סגורה על המיקום- יצא 65$ לתוכנית המלאה שלהם שכוללת כל סוג פינוק אפשרי ויצאה קצת יותר משעתיים – המקום עצמו מעוצב ומאוד מרשים כמובן שלקחו והחזירו אותנו למלון.
כמובן שצריך לקחת בחשבון לתת בסוף טיפ – בהתחלה לא ממש ידענו כמה, בסוף נתנו לפי מה שהרגיש לנו נכון, לפעמים 50 לירות ולפעמים 200 תלוי מה עשו, לי ממש לא הפריע לתת ועשיתי זאת בכייף בידיעה שלהם זה מאוד משמעותי נוכח המעט שהם מרוויחים.
לסיכום היה מצויין מכל הבחינות, מחכים כבר לחזור שוב,נהננו הרבה יותר מאשר בחופשות דומות שהיינו בהם ביוון .
חג שמח ושנה טובה 🙏❤️
תודה רבה לAnat Goldman על סיכום הטיול שלה!
לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן