שארם א שייח'

כרטיסים

4 ימים בשארם א שייח'

שארם העיר העתיקה

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

היי חברים

אז אחרי שנעזרנו רבות בקבוצה הגיע הזמן להחזיר בחזרה אחרי 4 ימים מושלמים בשארם💞
קצת על הטיסה:
טסנו עם על אל ב09:10 בבוקר עבר יחסית חלק בלי עיכוב יותר מדי
בחזרה טסנו עם ישראייר – עיכוב של שעתיים, סיוט ואף אחד לא באמת הודיע פשוט חיכינו שם (ואגב טסנו עם טרולי ובישראייר ביקשו שהטרולי יישלח לבטן המטוס שזה מבאס לאור כל הסיפורים על מזוודות אבודות)
לא ביקשו מאיתנו תעודות קורונה בשום שלב בטיול
תביאו עטים המצרים מאד רכושניים לעטים שלהם🤣
סגרנו מהארץ מונית שחיכתה לנו בשדה בשארם, עם בחור בשם עאדל, אחלה בחור עזר לנו בכל מה שהיינו צריכות וגם דרכו סגרנו את הסירה המהירה (בהמשך)
מס טלפון שלו מצרפת בתמונה
מלון:
הזמנו מהארץ את מלון sunrise montamare על בסיס ארוחת בוקר (אחלה ארוחת בוקר אחלה מבחר לא חסר כלום)
וואוו ואוו איזה מלון אין מילים, מזכיר ריזורט מפנק בתאילנד
מלון שמכיל 6 בריכות גדולות, 6 מסעדות
(אנחנו אישית ניסינו רק אחת מסעדת דגים באזור 9 שלא התלהבנו ממנה בלשון המעטה לא ממליצה)
אחרי המלצות רבות פה בקבוצה הבנו שכדאי לנו להיות באזור 9 או 11 ולשדרג לבריכה פרטית וזה מה שעשינו מיד איך שהגענו שדרגנו וזה שדרג משמעותית את הטיול !!
כל העובדים אדיבים מאד, מפנקים אותך, משרתים אותך בצורה מעבר למכבדת והניקיוווןן וואו הניקיון!
במלון הזמנו כמה פעמים מוניות לחלק מהאטרקציות וקיבלנו נהג בשם מימו! תבקשו אותווו נהג חמוד קסם של בחור, שם לנו שירים של עדן בן זקן ונסרין קדרי ונהנה ביחד איתנו
אטרקציות:
1. סוהו – לסוהו הגענו בערב הראשון שלנו ונדהמנו לגלות מקום מהמם, זוהר ומלא אנשים. זה מקום נטו להסתובב ולראות את המקום, לא הייתי בונה על להיות שם יותר משעה-שעה וחצי אבל נחמד מאד לסיים שם את היום
כל שעה עגולה יש מזרקה מזמרת צבעונית עם שירים וממש נחמד
יש שם בתי קפה אבל לא ניסינו
2. נעמה ביי – מקום ממש חמוד וגדול להסתובב שם, שדרה ענקית של חנויות, מסעדות ובתי קפה, המוכרים קצת חופרים להכנס אליהם לחנות אבל אם מתעלמים הכל בסדר🤣
שימו לב שבאזור הזה יש לכם גם kfc, פיצה האט, קפה hard rock וגלידות שנראות טוב.
אנחנו אכלנו שם במסעדה לבנונית בשם פיירוז – מומלצת מאד!! טעים מאד וממליצה מאד על העראיייס שלהם!!
3. סירה מהירה – אז החלטנו לצאת קצת מהמלון המושלם שלנו ולקחת אטרקציה, לא היינו בקטע של שנורקלים וטיול ששורף יום שלם אז אחרי התלבטויות והתיעצויות רבות השכרנו סירה מהירה פרטית עם מדריך ל3 שעות
הנהג לקח אותנו לאזור בשם טיראן – וואוווו אין מילים איזה יופי תמונות אצרף בהמשך
לגמרי מלדיבים בשארם! בסוף ירדנו גם קצת לנשרקל אבל בעיקר כדי להתרענן במים. אציין כי מי שמפחד לרדת לים הגדול והעמוק הנהג לקח אותנו לאי קטן באמצע (המלדיבים) שהמים רדודים ברמת עמידה! נהננו שמנו מוזיקה ובקיצור חוויה של ממש!
4. פארשה קפה – לא לוותר!!! חוויה חמודה וכיפית מאד! לא מה שאנחנו רגילים לשבת בסוג של חושות, סגנון רגוע יותר אבל מדהים. מקום מושלם לקוקטייל ונרגילה בשקיעה, ישבנו שם כמעט שעתיים והיה ממש חוויתי.
5. העיר העתיקה – הגענו לעיר העתיקה מהפארשה קפה (5דקות במונית), מקום חמוד מאד, יותר מזכיר שווקים ותוכלו למצוא שם חנויות של תבלינים, ממתקים מצריים אותנטיים ואיך לא חנויות של זיופי תיקים ממש טובים!! תזכרו להתמקח איתם זה החוק, בקיצור חוויה שווה ללכת
אנחנו לא מצאנו שם מה לאכול יותר מדי כי פחות היינו בקטע של דגים ובשר שוב.
בקיצור סעו בלי לחשוב פעמיים, אין שום תחושת פחד כשמסתובבים
המצרים מאד אוהבים אותנו ואת הכסף שלנו ואם יש לכם לפרגן בדולר אחד טיפ הם ישמחו עד השמיים
אנחנו יכולים ללמוד מהם המון על שירות ואדיבות!!