שארם א שייח'
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

מסעדות מומלצות

מסעדות מומלצות

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

מסעדות מומלצות

אם אתם אוהבים לבלות את הערב עם ארוחה רומנטית לאור נרות או פשוט לסעוד בכיף עם חברים או בחיק המשפחה, בשארם א-שייח' תמצאו שפע של מסעדות בינלאומיות שכן העיר מארחת מטיילים ברחבי העולם. תוכלו למצוא הכל ממסעדות הודיות, סיניות, יפניות ואירופאיות , כמובן הטעם הים תיכוני עם האוכל המצרי המסורתי של תבשילים, חומוס, בשרים, פיתות וסלטים. בנוסף, בכיכר סוהו יש מסעדות שמגישות מגוון רחב של מאכלים. 

רשימת מסעדות מומלצות

פיוז'ן ים תיכוני Fusion Mediterranean Seafood

מסעדה שמשלבת את הטעם המסורתי של האוכל הערבי מן המדבר , אוכל אותנטי עם השפעות מהעולם. לאוכל יש טעם נועז ומרכיבים טריים.  תוכלו לטעום מאכלים אפריקאיים ומדרום לסהרה וגם אוכל אירופאי כמו דג וצ'יפס , ישנן אפשרויות חלאל, כשרות מוסלמית, טבעוניות וללא גלוטן עבור אנשים עם העדפות שונות. Fusion ממוקם במרחק של מטרים ספורים בלבד מחוף Sharks Bay .

טרקלין סושי Sushi Lounge

כפי שהשם מרמז, המקום הזה מכיל  סושי, אבל לא רק.  הוא נוצר בהשראת מכוני הסושי בקליפורניה,הוא נחשב למשובח בטעמו. בלב המזרח התיכון לא תמצאו סושי אותנטי יותר. יש מטבח פתוח שניתן לראות את הטבחים בפעולה, שולחנות מסתובבים ואווירת אוכל יפנית שלווה. המקום מציע מגוון רחב של מנות, החל מסשימי, סושי, סרטנים ונתחי ים טריים מתוצרת קלמרי. 

מסעדת L´Entrecôte Steakhouse

L´Entrecôte Steakhouse  אם אתם מחפשים לאכול ארוחת מלכים, האוכל כאן כולל סטייק מנתחי בקר מיובאים, תוכלו ליהנות מפסטות מדהימות בעבודת יד שמשתלבות מצויין עם יין. החלק הפנימי עשוי כולו מעץ ויש למקום קסם, תרגישו כאילו חזרתם לאחור בזמן. תוכלו להזמין גם מנות קלילות של סלטים, והמרפסת המשקיפה על המפרץ  והאוכל יגרמו לכם להרגיש באיטליה או צרפת בשנות השישים או השבעים. זוגות יכולים ליהנות מערב רומנטי מאוד  במקום האלגנטי והשיקי הזה שמציע אוכל משובח.

לוקסור Luxor

בקלות ניתן להתייחס למסעדה הזו כמקום המצרי הטוב ביותר בעיר. האוכל באמת מביא לידי ביטוי את המורשת והטעם העתיקים של מצרים. הארומה של התבלינים הים תיכוניים על פירות ים טריים ובשר יגרמו לכל אחד לשכרון חושים מובטח. כל מנה כאן היא מעדן אותנטי , מומלץ מאוד לנסות אותה בביקורכם בשארם א-שייח. האירוח הוא ללא דופי, ומכיוון שזהו דיינר משובח, יש קוד לבוש מתאים, אז תגיעו לבושים היטב, בביגוד אלגנטי ומכובד ולא בבגדי החוף שלכם. 

אל קבגי El Kababgy

El Kababgy, מסעדת ברביקיו וגריל, היא חלק ממלונות Movenpick בשארם א-שייח. השפים יצרו תפריט המשקף מנות א-לה-קארט עשירות. רוב התפריט הוא על גריל של קבב, כבד,  נתחי טלה. מנות מצריות מסורתיות כמו טאוק, טארב, האוושי ואום הן גם הפופולריות ביותר. המסעדה מציעה אוכל משובח, יש לה קוד לבוש רשמי, והיא נשארת פתוחה מ-18:30 עד 22:30. 

רנגולי Rangoli

זוהי המסעדה ההודית היוקרתית הטובה ביותר בשארם א-שייח. השפים הם מהטובים ביותר מהודו, ומגישים סגנון אותנטי הרחק מארץ הולדתם. התפריט המיוחד כולל פאקורה סרטנים, סלמון טנדורי, מורג מלאי, רנגולי דאל ווינדאלו טלה. מלבד אלה, יש עוד מנות מצוינות מכל רחבי הודו. Rangoli מגישה גם משקאות אלכוהוליים, החל מוקטיילים ועד פונץ פירות. 

אם אתם חובבי הטעמים של תת היבשת, אל תפספסו את רנגולי המסעדה הרומנטית שוכנת בתוך צלע הצוק של אתר הנופש מובנפיק עם הנוף של מפרץ נעמה פרוש למטה. הודות לשף יליד מומבאי, כל המנות כאן בסגנון הודי חריף אותנטי, מהדאל העדשים השחורות ועד להתמחויות הטנדורי החימר.

השירות כאן הוא עילאי. מומלץ להזמין מקום, הזמינו שולחן במרפסת לנוף השקיעה הטוב ביותר על פני המפרץ בעיר.

מסעדת ליווה – מסעדת המזנון Liwa Restaurant – The Buffet Restaurant

ליווה מגישה את המזנון היחיד והגדול ביותר שתרצו בשארם א-שייח. המבחר הוא עצום ומתאים גם לאוכלי כל, קרניבורים, טבעונים ועוד. המסעדה מגישה ארוחת בוקר ומשקאות יוצאי דופן. בנוסף, הוא נפתח למזנון צהריים וערב ללא הגבלה. הנוף של הים האדום מכאן, בלתי ניתן  לעמוד בפניו.  המזנון הזה שווה ביותר לאוהבי אוכל והוא ממוקם במלון Movenpick. 

Fares

אם אתם מחפשים מקום זול לאכול בו, פארס היא מסעדה המתמחה במאכלי ים, סרטנים , יש שני סניפים, אחד באזור השוק הישן. המחירים ידידותיים לכיס, האוכל מאוד איכותי וטרי. 

הוא תמיד עמוס במקומיים, פארס הוא מוסד בשארם א-שייח' למאכלי ים הזמינו דגים במחירים לפי משקל או בחרו באחת מאפשרויות הפסטה או הטאגן (תבשיל מבושל בסיר חרס עמוק) בתפריט. שילוב של קלמרי ושרימפס. 

סלה תאילנדית SALA THAI

אוכל תאילנדי מעולה, המסעדה התאילנדית היוקרתית הזו בפארק ריג'נסי שארם א-שייח'והיא  דורשת קוד לבוש, היא מציעה שולחנות עם הנוף לים האדום ומספר קלאסיקות תאילנדיות בסטנדרטים של חמישה כוכבים , המסעדה אמנם יוקרתית , אך המחירים לא יקרים במיוחד, מה שהופך אותה ליעד מומלץ ופופולרי.

סלה תאי מציעה סעודה מפוארת בקארי לוהט ומנות נודלס מתובלות בעדינות, שירות אישי ונופי ים יוצאי דופן. הזמנות חיוניות וקוד הלבוש הוא אלגנט-קז'ואל, אז אל תגיעו עם בגדי החוף.

פיירוז

מזרח תיכוני בשארם א-שייח'

המסעדה הזו היא מסע דרך הטעמים העדינים של המזרח התיכון. בחרו את כבדי העוף (מבושלים ברוטב מולסה של שום ורימונים) ומקינק (נקניקיות חריפות), בשילוב עם לוביה (תבשיל שעועית ירוקה) ובמיה, ולחם טרי מהתנור. מומלץ  לטעום מגוון טעמים מהתפריט.

המטבח הלבנוני המשובח מאז הקמתו בשנת (2008) בסניף בשארם א-שייח, זכה לארח אלפי אורחים ממצרים , מדינות ערב ומחוצה לה, נשיאי אומות, שרי מקומיים וחוץ, בני משפחות מלוכה וכמובן אלפי המקומיים ותיירים .

פרשה FARSHA

עם אווירת בוהו שיק חביבה מאוד, נרגילה, מנורות תלויות ופינות נעימות עם כריות שאפשר להתרווח בהן ולהתבונן בים. תוכלו ליהנות מהנופים וללגום קוקטיילים עשויים היטב. התפריט פשוט של ארוחה בסגנון בית קפה , אבל האווירה היא זו שהופכת אותו למקום טרנדי.

פומודורו POMODORO

חלק ממתחם ה-Camel Dive Club & Hotel בקצה הדרומי של מפרץ נעמה, המסעדה האיטלקית הפופולרית הזו מציעה למאכל את הפיצה הטובה ביותר בעיר. (מרינרה, נפולטנה) בשילוב עם וריאציות של פירות ים. מנות הפסטה הן הימור בטוח, כמו גם מזנון ארוחת הצהריים המציעות מגוון רחב של מנות, פופולריות בקרב תושבי החוף הסמוכים וצוללני בוקר בים האדום. 

ללא ספק הפיצה היא הטובה ביותר בסיני. נקודה נהדרת לסעודה מזדמנת, לפומודורו יש אווירה מודרנית, שוקקת וידידותית ותפריט  עם פסטה ומנות של פירות ים, אבל הפיצות עם הבצק הדק הן הפופולריות ביותר כאן. נסו את הפיצה המיוחדת של הבית עם זיתים, רוטב עגבניות, מוצרלה, רוקט וצליפות נדיבות של פרמזן.

קפה צ'ינו CAFE CHINO

הבישול הלבנוני המוצע בסוהו הוא מקום פופולרי מאוד בקרב מקומיים ותיירים, המסעדה הידועה בזכות הקלאסיקות הלבנטיניות הנדיבות שלה, שמושכות קהל מעורב של מקומיים ותיירים מציעה תפריט עשיר ומגוון, משקאות ומוזיקה מעולה. הם לא פורצים כאן גבולות , אבל האוכל טעים ומדוייק. בשר טלה בגריל נימוח עם אורז זעפרן או עלי גפן ממולאים, חגיגה המזרח תיכונית הקלאסית הזו לא תאכזב אתכם.

המזרקה הכחולה THE BLUE FOUNTAIN

עם חסידים נאמנים של שארם א-שייח', כיכר השוק של הבעלים הידידותית לינדה במיה, היא מסעדה אהובה, המסעדה שסוגרת את שעריה בשעות הלילה המאוחרות (עד 2:30 לפנות בוקר) מצטיינת בתפריט מזדמן אך מפואר, אוכל מנחם עשוי היטב .המבורגרים גורמה ועד סטייק פילה וצ'יפס מנות פירות ים כמו שרימפס צ'ילי שום בסגנון ספרדי או דג מטוגן בשמן עמוק עם מטבל חמוץ חריף. המנות בתפריט נוצרו בהשראת  המרכיבים המקומיים הטריים.

אל מסריאן EL MASRIEN

עבור אוכל זול בסגנון מקומי, דל תקציב, לא תיירותי, די קשה לנצח את אל מסריאן בשוק הישן. צפו למאכלים מזרח תיכוניים כמו וורק אנאב עשיר (עלי גפן ממולאים) וכן מספר קלאסיקות דשנות בסגנון מצרי כמו דאוד באשה (קציצות מבושלות בצנוברים ורוטב עגבניות בסיר חרס). קבב קופטה בגריל על אורז זעפרן .

המסעדה המיושנת הזו, משתרעת על שני צידי הדרך, היא המקום המוביל בשוק הישן של שארם. יש מגוון עצום של קבבים, ומנות צמחוניות נופשים מצריים מקומיים נוהרים לכאן בשעות הערב.

Al Fanar

האחד ממקומות השנורקלינג הטובים ביותר בשארם מציע נופים מקסימים מהמרפסת, פסטה ופיצה הגונים בתפריט, אל פאנאר היא מוסד אהוב וותיק בשארם א-שייח.

Koshary El Sheikh

חגיגה  של אוכל, מוזיקה באחד המקומות האהובים במצרים, המסעדה מציעה תבשילים כמו קושארי (תערובת של אטריות, אורז, עדשים שחורות, בצל מטוגן ורוטב עגבניות) ועוד הרבה אוכל מסורתי, אותנטי, מנות בשריות, מנות עם אפשרויות לצמחונים, טבעונים ועוד.

CAMEL BAR & ROOF

כנראה הבר המפורסם ביותר בשארם א-שייח'! Camel Bar הוא למעשה שלושה ברים, כולם מגישים תפריטי ארוחות ערב ומשקאות נרחבים, כולל קוקטיילים מציעים אינטרנט אלחוטי חינם זמין. תוכלו לצפות במשחקי ספורט גדולים, להתרגש עם קריוקי ולהקות חיות במרפסת הפנימית הממוזגת של קאמל בר. תיהנו מהנופים המרהיבים של מפרץ נעמה. אל תפספסו: מבצעי משקאות יומיומיים, Happy Hour ומבצעי ספורט בסופי שבוע.

בומביי

מסעדה הודית בומביי עם השף הגורמה Tilakraj מדלהי, שמפגין את מסירותו מכל הלב לאוכל הודי ולתנור הטנדורי. מציע מנות עם רטבים הודיים מיובאים כמו מלונין מסאלה או אבקת ג'וואטרי המשמשים בתבשילים שונים המבוססים על רוטב, כמו קראצ'י גוסט, עם טלה רך מבושל ברוטב עשיר וטעים. התפריט כולל גם אפשרויות צמחוניות. קוד לבוש חל על גברים, ללא מכנסיים קצרים, ללא כפכפים.

בר ומסעדה של יוניון ג'ק

המסעדה והבר יוניון ג'ק נותנים מענה לצרכים של כולם. מציגים את כל ענפי הספורט בשידור חי עם תפריט גדול ומגוון. יוניון ג'ק נפתח מ-10:00 לארוחת בוקר, ואחריו כמה קוקטיילים בצהריים וחטיף קל. בהמשך, לסטייק פילה עם כוס יין בערב, ולסיום מציע ריקודים ומוזיקה כל הלילה עד 2:30 לפנות בוקר ו-happy hours בכל יום חול בין השעות 16:00-18:00 (כל בירה בחצי מחיר) אירועים רבים ושונים מתקיימים כאן, כמו קריוקי, מוזיקה חיה, ליל נשים, ערב חידון ועוד הרבה יותר. הצוות  הוא בריטי ומצרי.

Jive 1 Bar

בר מסעדה בריטי, בר וגריל. מגישים ארוחות בוקר אנגליות קלאסיות, חטיפים וארוחות ערב , קוקטיילים ואלכוהול.

האוכל שם מדהים והמחיר  שווה לכל כיס, המוזיקה מעולה, אך הסיבה שהמקום כה פופולרי טמונה בעיקר בצוות הידידותי .

בית התבלינים

התוספת החדשה ביותר לאפשרויות הסעודה של Sultan Gardens Resort, מסעדה חדשה ומלהיבה זו, המגישה מטבח הודי, נהנית ממיקום מרכזי, עיצובים מושכי עין ותפריט מדהים זו עשויה להיות מסעדת הא-לה-קארט הראשונה הפנים הוא מזרחי והאוכל הודי ומתובל להפליא, יש להם תפריט ילדים עם מנות מסורתיות, .

קאזה מיה

האווירה תיקח אתכם לטיול באיטליה והאוכל יקח אתכם לסיור ברומא . עם פסטות תוצרת בית ופיצה מדהימה.

שאלות נפוצות על אוכל מקומי בשארם

פארס פירות ים FARES SEAFOOD

מסעדה זו ידועה בפלטות מאכלי הים הנפלאות שלה

ביקורים חוזרים אינם נדירים במסעדה הידועה הזו בשארם א-שייח. ישנם שני סניפים:הסניף בשוק הישן עשוי להיות מהנה יותר. כך או כך, שניהם עושים פלטות פירות ים ,שרימפס ,לובסטר או מולים בגריל , בנוסף תוכלו ליהנות  ממגוון רחב להפתיע של מנות פסטה, עשויות היטב .

ה.

רנגולי RANGOLI

המסעדה באתר הנופש מובנפיק הצוק, ששוכן על המרפסת החיצונית עם נוף של מפרץ נעמה למטה, המנות מתובלות היטב כיאה למטבח ההודי המופלא, החל מהנאן השום החם והטרי ועד לעוף טנדורי בסיר חימר מיוחד , המטעמים ההודים אף פעם לא מאכזבים, צפויה לכם חוויה אותנטית ומדהימה.

"רנגולי" היא המסעדה ההודית הפופולרית ביותר בעיר בה תוכלו ליהנות ממנות הודיות מסורתיות טעימות להתענג על היצירות במהלך ארוחת הערב של השף ההודי המגיש בשר עדין ופירות ים ישירות מהגחלים החמות של הטנדור, בליווי נאן רך, טרי וחם. ורוטיס. הכל באווירה מזמינה עם נוף פנורמי של מפרץ נעמה

טם טם TAM TAM

שולחן על הגג במסעדה הפופולרית הראויה הזו במלון Ghazala הוא אחד המקומות הנחשקים ביותר במפרץ נעמה מול השקיעה השירות ידידותי והמנות מזרח תיכוניות קלאסיות ונדיבות במיוחד, הטעמים מדהימים החל מלחמים שטוחים אפויים טריים ועד קופטה בגריל בגודל נדיב ועד fattoush חריף בסגנון לבנוני (סלט מעורב). הזמינו מראש את השולחנות הטובים ביותר לצפייה באנשים במרפסת בקומה העליונה. 

פיוז'ן 21 – FUSION 21

אחד מחדרי האוכל היותר אלגנטיים במרכז המסיבות הנוצץ בכיכר סוהו, הוא מפתיע לטובה גם בכל הנוגע לאוכל.מסרטנים מבושלים היטב (התרמידור הלובסטר זוכה לביקורות נלהבות) וכן מנות פירות ים בעלות מראה מפואר בסגנון ים תיכוני כגון ריזוטו שרימפס או ספגטי צדפה. התקשרו מראש להזמין את  השולחנות החיצוניים במרפסת הפרחונית בעונת השיא. 

פומודורו POMODORO

חלק ממתחם ה-Camel Dive Club & Hotel בקצה הדרומי של מפרץ נעמה, המסעדה האיטלקית הפופולרית הזו מציעה את הפיצה הטובה ביותר בעיר. (מרינרה, נפולטנה) בשילוב עם וריאציות של פירות ים. יש אווירה מודרנית, שוקקת וידידותית ותפריט  עם פסטה ומנות של פירות ים, אבל הפיצות עם הבצק הדק הן הפופולריות ביותר כאן. נסו את הפיצה המיוחדת של הבית עם זיתים, רוטב עגבניות, מוצרלה, רוקט וצליפות נדיבות של פרמזן.



פיירוז

המסעדה הזו היא מסע דרך הטעמים העדינים של המזרח התיכון. בחרו את כבדי העוף (מבושלים ברוטב מולסה של שום ורימונים) ומקינק (נקניקיות חריפות), בשילוב עם לוביה (תבשיל שעועית ירוקה) ובמיה, ולחם טרי מהתנור. מומלץ  לטעום מגוון טעמים מהתפריט.

אל מסריאן EL MASRIEN

עבור אוכל זול בסגנון מקומי, דל תקציב, לא תיירותי, די קשה לנצח את אל מסריאן בשוק הישן. צפו למאכלים מזרח תיכוניים כמו וורק אנאב עשיר (עלי גפן ממולאים) וכן מספר קלאסיקות דשנות בסגנון מצרי כמו דאוד באשה (קציצות מבושלות בצנוברים ורוטב עגבניות בסיר חרס). קבב קופטה בגריל על אורז זעפרן .

המסעדה המיושנת הזו, משתרעת על שני צידי הדרך, היא המקום המוביל בשוק הישן של שארם. יש מגוון עצום של קבבים, ומנות צמחוניות נופשים מצריים מקומיים נוהרים לכאן בשעות הערב.

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן