שארם א שייח'

כרטיסים

שבוע בשארם והמלצה על מלון

חוף הכרישים שארם א שייח

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

היי לכולם,
סיכום שבוע בשארם והמלצה על מלון.
מי שרוצה מוזמן לקרוא, זה ארוך 🙂
אז אני ואחותי טסנו הלוך חזור עם ארקיע לשבוע, מיום ראשון עד שישי.
נהג מונית שהומלץ לנו דרך אחת הקבוצה של סיני בפייסבוק אסף אותנו, סגרנו איתו מראש. הוא חיכה לנו במונית פרטית והסיע אותנו עד המלון. נהג מאוד בזהירות והיה ממש נחמד.
הכול כלול. ( המלון צמוד למלון ריקסוס)
הגעתי עם צפיות מאוד נמוכות ואני רוצה לומר שהמלון פשוט פצצה.
השירות מדהים, ריזורט ענק שלא הספקנו אפילו להיות בחלק מימנו, מסאג'ים מעולים, אוכל ממש טוב- אני לא אומר שזה גורמה כי זה לא, אבל האוכל כן טעים, בסיסי וטוב. לא כאבה לנו הבטן בכלל ושתינו הרגשנו מצוין! חשוב לי לציין ששתינו רק מים מינרלים! מבקבוק סגור!
יש הרבה מה לעשות במלון עצמו, בריכות, חוף פרטי.
ביום השלישי של הטיול החלטנו לצאת לפרשה קפה, המליצו לנו על נהג באחת הקבוצות של סיני בפייסבוק, סגרנו איתו שעה, כשיצאנו לחכות לו הוא לא ענה לנו.. חיכינו והוא פשוט נעלם אז תפסנו מונית שעברה שם. כשהתחלנו את הנסיעה הנהג שסגרנו איתו ולא ענה לנו קלט אותנו במונית אחרת ( כנראה זיהה אותנו מהתמונות בוואטסאפ) ופה התחיל מרדף פשוט מזעזע!
הוא התחיל לנסוע אחרינו, לחסום את הרכב שהיינו בו, צעק וקילל את הנהג מונית שעליה היינו. ככה במשך כמה דקות. הנהג מונית שהיינו עלייה נהג כמו מטורף וזה עוד במילים עדינות.
בלי צחוק חשבתי שאני מסיימת את חיי במונית הזאת.
איכשהו אחרי נסיעה סיוט הגענו לפרשה קפה.
חיכינו כמה דקות בתור ונכנסנו.
אני מאוד מאוד מאוד לא התחברתי למקום, המוני, רועש, מדרגות תלולות ורעועות בכניסה.
המקום כן יפה מאוד, ואם רוצים לראות את היופי שלו הייתי ממליצה לבוא בשעות היום. אבל חוץ מלבוא ולראות אין מה לעשות שם.
ההושבה היא אירוח בדואי על הרצפה שזה סבבה ונחמד אבל פשוט מרוב שיש המון אנשים הם מושיבים את כולם עם כולם ואחד על השני ופשוט "דוחפים" אותך איפה שיש פינה פנויה.
ישבנו עם עוד כמה תיירים שאני לא אציין מאיפה הם, אבל הם פשוט לא הפסיקו לצרוח בקטע אחר. אני לא הייתי מסוגלת לשבת שם יותר ובטח לשתות שם או לאכול כלום. אחותי אכלה פיצה ושתתה קוקטייל אמרה שהיה נחמד מאוד.
ברגע שהיא סיימה לאכול פשוט ברחנו משם.
לסיכום מקום יפה, המוני, רועש, רעוע, לא באמת אפשר לשבת שם בצ'יל. אישית לא התחברתי.
המשכנו לטיילת שליד הפרשה ושם היה יותר נעים, ישבנו במסעדה שנקראת סנטוריני שהייתה טעימה וגם כל הטיילת שם ממש נחמדה עדיף לטייל דם ולא לרדת לפרשה קפה לדעתי.
השוק הישן– מדהים! מקום יפה, אפשר לראות מקומיים סוף סוף, הכל זול, מתנות מזכרות וכו. יש שם מסגד פעיל מדהים ביופיו! אכלנו שם גם במסעדה שאני לא זוכרת את שמה 🤭 היה מאוד אותנטי וטעים.
ביום שלמחרת יצאנו עם אחד המקומיים שהכרנו במלון למקום שנקרה חוף הכרישים, לא שמעתי עליו לפני וזה פשוט מקום מקסים!
מסעדה נחמדה שגם נמצאת על צוק, ישיבה על החוף, מקום מאוד יפה, נעים, שקט, אפשר לרדת לחוף עם מעלית אבל גם המדרגות ממש סבבה, הן עשויות בטון ולא עץ כמו בפרשה קפה, מצרפת תמונות למטה.
סוהו- מקום יפה ולא גדול במיוחד. מין מדרחוב עם חנויות, יקרות יחסית לשוק הישן וזה אותה סחורה אז אם אתם מחפשים מזכרות עדיף לקנות בשוק הישן. יש שם קניות מותגים, מסעדות חמודות, מופע של מזרקה שמופעל כל שעה עגולה, מאוד יפה.
לחזרה לארץ קבענו עם הנהג שאסף אותנו מהשדה שיחזיר אותנו לשדה גם הוא. הוא אמר שהוא יוצא לחופש אבל שולח חבר שלו. קבענו איתו יום ושעה והוא פשוט לא הופיע. יצאנו לכביש ובקושי רב מצאנו מונית.
אחר כך הוא כתב לי שהוא שכח ומצטער, כך שבהמשך לזה אני לא יכולה להמליץ עליו.
באופן כללי כולם שם נוהגים כמו משוגעים, אישית מאוד פחדתי ובגלל זה המעטתי ביציאות מהמלון. מה גם שהמלון באמת היה מושלם אז לא היה צורך לצאת, הפעלות, מסיבות, צוות בידור, ניקיון, שירות באמת שזה היה מושלם, אם אחזור לשארם זה ללא ספק יהיה למלון הזה.
זה הכל.
באופן כללי יעד שווה, יש מה לראות, אפשר לנוח כמו שצריך.