שארם א שייח'
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

אל הדאבה וראס אום סיד

אל הדאבה וראס אום סיד

אל הדאבה וראס אום סיד

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

אל הדאבה וראס אום סיד

חופשה בסיני זוהי חוויה מדהימה, במיוחד כאשר נוסעים לשארם א שייח שהפכה להיות מוקד עלייה לרגל, עבור תיירים מכל רחבי העולם כמו גם לתיירים הישראלים אשר נוהרים לשם בהמוניהם. זה לא במקרה ששארם הפכה להיות כל כך פופולרית העיר מציעה כל כך הרבה אפשרויות ואטרקציות כך באופן טבעי היא מושכת אליה את כל התיירים הללו.

בין המקומות הרבים בשארם אחד המקומות המומלצים לבקר בהם זוהי השכונה אל הדאבה וראס אום סיד אשר ממוקמים בקצה של חצי אי קטן מספר קילומטרים דרומית ממפרץ נעמה. זהו אזור מרהיב אשר מציע נופים מדהימים של הים האדום ושוניות צבעוניות.

ראס אום סיד הוא אזור שקט הרבה יותר אשר נמצא קרוב לשוק הישן של שארם א שייח וגם לפארק הלאומי ראס מוחמד, שם תמצאו אתרי צלילה מהטובים בסיני עם מגוון עצום של בעלי חיים, תצורות אלמוגים מדהימות, במיוחד אלמוגים מניפות, ושפע מדהים של חיים מתחת למים, כולל מיני דגים נדירים.

אז אם אתם מתכננים לבקר בסיני בהחלט מומלץ להגיע לאל דאהבה וליהנות, מאזור מדהים בשארם א שייח עם בתי קפה מסעדות, אתרי צלילה אשר נחשבים לטובים והיפים בסיני וכמובן אינספור אפשרויות לינה מעולות, אספנו לכם את כל מה שצריך לדעת על אל הדאבה וראס אום סיד

ראס אום סיד המקום האידיאלי לחופשה בסיני

ראס אום סיד זהו חצי אי אשר ממוקם בחלק הדרומי של שארם א שייח. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים בסיני והוא מציע שפע של אטרקציות פעילויות ואפשרות בילוי. מה שמאפיין את ראס אום סיד זהו הרוגע של המקום והמקומיים החביבים.

אם אתם מחפשים חופשה נעימה ורגועה בסיני ראס אום סיד בהחלט מקום טוב שמספק את הסחורה, המיקום המצוין של ראס אום סיד מעניק לכם מגוון אפשרויות במרחק נסיעה קצר נמצא הפארק הלאומי ראס מוחמד, לא רחוק משם אפשר להגיע למפרץ נעמה אחד החופים היפים בסיני.

תוכלו למצוא באזור מלונות יוקרה בסגנון הכל כלול, מרכזי צלילה בינלאומיים, מרכזי בריאות וספא ופארקי מים גדולים עם מגלשות מים, מרכזי ספורט מים אשר נקרא מרכז אקווה, גלישת רוח, חופים מדהימים, צלילה עם שנורקלינג או צלילה מקצועית, ומגוון מלונות בכל הרמות.

חוף הים של ראס אום סיד מכונה גם חוף הזהב מה המתאר בצורה מעולה את צבע חול הים החוף מורכב כולו מחול בצבעים עזים זהובים. גרגרי החול בגודל בינוני ובמקומות מסוימים הם עשויים להזכיר חלוקי נחל. החלק המזרחי של החוף, מוקף מצוקי אבן נמוכים ושוניות של אבן חול ומשקעי אלמוגים. החוף עצמו מאוד רחב, אך כמעט לכל האורך הוא מלא שמשיות וכיסאות ים לרוחצים . 

חלק נכבד מהכיסאות שייכים למסעדות מסביב בהם ניתן לשבת בתנאי שמזמינים במסעדה, אך ניתן להשכיר כיסאות לפי שעה במקומות שלא קשורים למסעדות, המחירים להשכרת כיסא ושמשיה לא יקרים ובדרך כלל לא אמורה להיות בעיה למצוא מקומות.

חוף הים רדוד, אין בו סלעים וחל הים נעים מה שהופך אותו לאידיאלי למשפחות עם ילדים, רוחב קו החוף הוא שלושים וחמישה מטרים ומעבר לקו הרחצה נמצאים אלמוגים מדהימים מה שמושך צוללנים רבים, ניתן גם לעשות שם צלילת שנורקלינג.

אל הדאבה סיני למי שרוצה לברוח מהשגרה

חופשה בסיני היא ללא ספק הזדמנות לברוח מהשגרה להירגע ולנוח באמת. לכן אל הדאבה היא מקום אידיאלי למי שמחפש חופשה נעימה ורגועה תחת השמש החמימה של סיני. זהו אזור לא גדול במיוחד ומאוד נעים ומלבד בתי קפה ומסעדות מעולות יש בקרבת מקום את אחד החופים היפים ביותר בסיני.

אחד היתרונות של אל הדאבה אלה הם המלונות הרבים שנמצאים באזור החל באתרי נופש גדולים ועד למלונות פשוטים יותר מה שמאפשר לכם לבחור את התקציב לחופשה ועדיין להנות מהאזור. בחלק הדרומי של אל הדאבה נמצא הנמל של שארם.

יש שם את אחד החופים היפים בסיני בו תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות ימיות, זהו אחד האזורים הטובים ביותר לצלילה ולספורט ימי אזור מעולה לכל המשפחה או לזוגות רומנטיים, יש בחוף גם מסעדות שוות וברים מעולים, טיפ של מבקרים קודמים ממליץ לבקר בבר הנקרא סטלה, בסוף היום הוא מוקד עלייה לרגל של התיירים המבקרים בעיר עם אווירה מעולה והאפי אוור.

מה שעוד הופך את אל הדאבה לאטרקטיבית זוהי הקרבה לעיר העתיקה שם נמצא השוק הישן, אחד המקומות הטובים ביותר בשארם מבחינת חיי לילה עם מגוון ברים ומסעדות ואווירה תוססת במיוחד, בהחלט האזור בו תוכלו לשנות את האווירה הרגועה לקצת יותר קופצנית.

שנורקלינג בראס אום סיד
שנורקלינג בראס אום סיד

פעילויות ואטרקציות באל האדבה

חופשה באל הדאבה מלאה באפשרויות, זהו מקום אידיאלי לחופשה בטן גב מצד אחד ומצד שני יש אינספור פעילויות ואטרקציות שוות במיוחד אפילו תוכלו לעשות שם שופינג. אל הדאבה ממוקמת במיקום מעולה, יש בה רחובות קניות ומרכזי קניות שמושכים אליהם תיירים רבים.

אחד ממרכזי הקניות המומלצים זהו דהב סנטר אשר ממוקם בכניסה לשכונת אל האדבה, זהו מרכז מסחרי המכיל חנויות שונות המציעות מוצרים במחירים מעולים. יש שם גם אזור מעולה של מסעדות המשקיף אל הרחוב ומעניק נוף יפיפה, תוכלו למצוא שם כמה מסעדות מצוינות בהחלט מומלץ.

אם תשאלו מישהו שכבר ביקר באל האדבה, מה הדבר שהוא לוקח איתו מהטיול, ככל הנראה התשובה תהיה אל תפספסו את השקיעה. השקיעה באל הדאבה היא מקסימה ובהחלט מומלץ לשבת באחד מבתי הקפה של השכונה ולצפות ברוגע במחזה המדהים.

אחד מבתי הקפה הידועים ביותר באל הדאבה נקרא פארשה קפה, זהו מוקד עלייה לרגל עבור תיירים רבים שמגיעים לבקר בשארם, יש במקום מספר מפלסים והוא משרה אווירה נינוחה עם פופים כריות  ומזרונים, תוכלו לעלות למפלס העליון לראות את השקיעה מהגובה.

פארק המים אקווה פארק באל הדאבה

אחת האטרקציות הבולטות ביותר באל הדאבה זהו פארק המים אקווה פארק, אטרקציה אולטימטיבית למשפחות עם ילדים. פארק אקווה כולל מעל לשלושים ושמונה מגלשות מים שונות ובריכת גלים ענקית עם גלים גבוהים. הפארק אשר ממוקם בתוך בית המלון אלברטראוס הוא הגדול ביותר בשארם א שייח הפופולריות שלו רק הולכת וגוברת.

אפשר לומר שפארק המים אקווה מתאים לכל הגילאים, אם אתם כאלה שאוהבים להעלות את האדרנלין לרמות גבוהות תוכלו ליהנות ממגלשות מים מהירות במיוחד עם סיבובים מפתיעים, נפילה חופשית ומתקנים מפחידים.

יש גם אזור עבור ילדים קטנים עד פעוטות עם מגוון גדול של מתקנים מעולים עבורם, אחד היתרונות של הפארק הוא המיקום שלו בתוך בית המלון אשר מציע את כל השירותים החשובים, כמו גם מסעדות של אוכל מהיר ומסעדות ישיבה.

את הכרטיסים לפארק מומלץ לקנות מראש באינטרנט, זה יחסוך לכם זמן וכסף. מחירו של כרטיס כניסה לפארק אקווה באל האדבה הוא מאה שישים שקלים לאדם, הכרטיס כולל, כניסה חופשית לכל היום לכל מתחמי הפארק, הסעות הלוך חזור מהמלון בו אתם מתאכסנים ועוד.

שעת האיסוף היא תשע וחצי בבוקר ושעת החזור היא בשעה חמש אחר הצהריים, זהו ללא ספק יתרון גדול שאין לכם סיבה לדאוג איך מגיעים או חוזרים. 

אטרקציות באזור של ראס אום סיד

המיקום הנפלא של ראס אום סיד מאפשר לכם בנסיעה קצרה להגיע למספר יעדים מומלצים באזור. 

מפרץ נעמה זהו אחד האזורים שוקקי חיים באזור של שארם עם טבע מדהים ביופיו מגוון גדול של אטרקציות, בתי מלון, ברים ומסעדות וכל מה שצריך לבילוי מהנה.

אטרקציה נוספת שלא כדאי לפספס שאתם באזור זהו הפארק הלאומי ראס מוחמד אשר נחשב לאחד המקומות היפים ביותר בחצי האי סיני.הפארק הלאומי ראס מוחמד הוא אחד מנקודות הצלילה המפורסמות והטובות ביותר בסיני, שמורת הטבע הענקית משתרעת על פני שטח של ארבע מאות שמונים קמ"ר.

אחת הנקודות היפות בשמורה זוהי התצפית על הים עם נופים עוצרי נשימה על הים האדום, במקום בו מפרץ סואץ ומפרץ עקבה מתחברים, ניתן לארגן סיורים מודרכים או להגיע באופן עצמאי כמו כן אם אתם מעוניינים במיקום טוב לצלילה מקצועית ראס מוחמד זהו המקום בשבילכם.

האם כדאי לבקר בראס אום סיד? יש שם מה לעשות? - שאלות ותשובות

אם אתם מתכננים טיול לסיני בהחלט מומלץ לבקר בשכונת אל האדבה השכונה הדרומית של שארם א שייח. זהו אזור מרהיב ביופיו במיקום מושלם לחופשת בטן גב או ליהנות מהאטרקציות הרבות שהמקום מציע. אל הדאבה מציע את חופי הים היפים ביותר בסיני, מלונות רבים וכפרי נופש, היא קרובה לעיר העתיקה ולשוק הישן כך שתוכלו למצוא גם אפשרויות בילוי רבים מסעדות בתי קפה וחיי לילה תוססים.

ראס אום סיד ממוקם בקצהו של חצי אי קטן במרחק של חמישה קילומטרים מדרום למפרץ נעמה וקרוב גם לפארק הלאומי ראס מוחמד. זהו מקום אידיאלי למי שמעוניין בחופשה רגועה, יש במקום חופי ים מרהיבים ביופים והמון אפשרויות בילוי, ספורט ימי, צלילת שנורקלינג ועוד. בחלק הדרומי של ראס אום סיד נמצאת השכונה אל הדאבה המציעה מגוון פתרונות לינה וידועה בזוגות שמגיעים לחגוג את ירח הדבש כמו גם משפחות עם ילדים.

ראס אום סיד ממוקם בקצהו של חצי אי קטן במרחק של חמישה קילומטרים מדרום למפרץ נעמה וקרוב גם לפארק הלאומי ראס מוחמד. זהו מקום אידיאלי למי שמעוניין בחופשה רגועה, יש במקום חופי ים מרהיבים ביופים והמון אפשרויות בילוי, ספורט ימי, צלילת שנורקלינג ועוד. בחלק הדרומי של ראס אום סיד נמצאת השכונה אל הדאבה המציעה מגוון פתרונות לינה וידועה בזוגות שמגיעים לחגוג את ירח הדבש כמו גם משפחות עם ילדים.

מצד אחד ראס אום סיד הוא מקום מושלם לחופשת בטן גב בסיני, מצד שני אם אתם מחפשים אטרקציות מלהיבות וחיי לילה תוססים תוכלו למצוא גם את זה. יש מגוון גדול של אטרקציות בראס אום סיד, כמו למשל פארק המים אקווה מעולה למשפחות עם ילדים, יש מרכזי קניות ורחובות קניות שווים במיוחד שם תוכלו למצוא גם מסעדות וברים כולל כאלה שמוכרים אלכוהול.

הים האדום ידוע כאחד המקומות הטובים לצלילה בראס אום סיד יש את החופים היפים ביותר בסיני וזהו מקום אידיאלי לצלילה מקצועית או צלילת שנורקלינג. ניתן למצוא בחוף הים מספר מרכזי צלילה אשר יספקו לכם את הציוד הנדרש ומדריך צלילה כדי להפוך את החוויה למושלמת. 

לאורך כל השנה בתי מלון ואתרי נופש פתוחים למבקרים בראס אום סיד והסביבה, עם זאת ישנם חודשים חמים במיוחד מה שלא מתאים לכולם, החודשים החמים ביותר הם יולי אוגוסט אז מזג האוויר הממוצע נע בין שלושים וחמש מעלות לארבעים מעלות, בהחלט חום שיכול להיות בלתי נסבל. החודשים הטובים ביותר לבקר שם הם או מאי יוני או ספטמבר אוקטובר, אז מזג האוויר הרבה יותר נוח וגם תוכלו למצוא דילים טובים יותר במלונות והאטרקציות השונות.

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן