שארם א שייח'
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

טיול אל נקיקי מבוכים שמורת ראס מוחמד

טיול אל נקיקי מבוכים שמורת ראס מוחמד

נקיקי מבוכים ראס מוחמד שארם א שייח

עזרה עם תכנון החופשה בשארם א-שייח'?

טיול אל נקיקי מבוכים שמורת ראס מוחמד

במרחק נסיעה קצר משארם א שייח נמצאת שמורת הטבע ראס מוחמד, שמורה ימית מקסימה וגדולה המכילה את אחת האטרקציות היפות והמיוחדות בסיני, נקיקי מבוכים. תופעת טבע מיוחדת ויוצאת דופן מראות מדהימים עוצרי נשימה שככל הנראה צריך לראות במציאות כדי להבין את היופי והעוצמה.

בדרך כלל ניתן למצוא ברחבי העולם נקיקים וקניונים שנוצרו לאורך מיליוני שנים באוסטרליה ובארצות הברית, הנקיקים נוצרים על ידי שילוב של סלעים רכים ומזג אוויר קיצוני, לאחר שנוצר הסדק הראשוני הוא מתכסה בשיטפון בזק מגשם כבד שנאגר בשטיפה טבעית . 

המים מחלחלים לתוך הסדק ומביאים איתם סלעים, משקעים ואת כל שאר הפסולת שנחצבת כל פעם קצת מתוך השוליים הפנימיים של הסדק . אין ספק שאם אתם מגיעים לשארם א שייח או לאזור לא כדאי לפספס טיול רגלי אל נקיקי מבוכים ולחוות את היופי של השמורה עם הנופים הייחודיים.

קסם היופי של נקיקי מבוכים

בעת טיול בנקיקי מבוכים מצפה לכם חוויה אחרת עם, קירות אבן החול הטבעי צבועים במגוון גוונים מחום כהה לאדום ועד צהוב, זה נגרם עקב תחמוצות של מגנזיום וברזל. הקניון מציע תצורות סלע צבעוניות ומסקרנות, במקומות מסוימים, הצבע העמוק של הסלעים מעניק לקירות הקניון ברק מתכתי, באזורים אחרים, האבן כל כך חלקה עד שהיא נראית כמעט כמו רכה.

טיול בקניון בין הנקיקים לוקח אתכם למסע מרהיב של טבע מדהים, היתרון של הטיול הוא שהוא קצר יחסית בדרגת קושי קלה עם זאת יכול להיות מצבים בהם יכולים להיות סלעים שצריך לטפס עליהם ולעבור אותם כדי להמשיך בטיול.

בשטח מסביב כמעט ואין צמחייה בכלל ולעיתים האזור נראה כמו המאדים. כאשר עומדים ליד החוף הקרוב ניתן לראות את מפרץ סואץ, בהחלט מומלץ להגיע ולבקר בנקיקי מבוכים ולהנות מהטבע המרשים והמרהיב מסביב אין עוד הרבה מקומות כאלה בעולם וזוהי חוויה ייחודית ושווה במיוחד.

מה צריך לדעת על טיול רגלי אל נקיקי מבוכים

נקיקי מבוכים ממוקמת במרחק נסיעה של רבע שעה משארם א השייח. הדרך הטובה ביותר להגיע ולטייל באזור היא באמצעות שירותיו של מדריך טיולים בדואי אשר מכיר את המקום כמו את כף ידו והוא ידע לקחת אתכם בדרך הטובה ביותר.

אחת היתרונות של טיול רגלי אל נקיקי מבוכים הוא שניתן להגיע אל המקום באמצעות רכב ומשם אפשר להמשיך את הטיול הרגלי. בדרך כלל אם אתם מתאכסנים במלון בשארם א שייח תוכלו לשאול בקבלה על סיורים מודרכים אשר יוצאים אל עבר נקיקי מבוכים.

כדאי להתכונן מראש לטיול ולהכין מספיק מים לכולם, כמו כן חשוב לנעול נעליים טובות להליכה ולהכין חומרי הגנה מפני השמש, כאמור טיול רגלי אל נקיקי מבוכים מוגדר קל ובהחלט אטרקציה חובה למי שמבקר באזור. שווה לתכנן מראש את היום שלכם ולבלות עוד זמן באזור יש שם המון מה לראות, הכי חשוב לא לשכוח את המצלמות.

שאלות ותשובות בנוגע לטיול רגלי אל נקיקי מבוכים

בתוך שמורת הטבע ראס מוחמד נמצאת אחת מתופעות הטבע המרהיבות ביותר במצרים נקיקי מבוכים. זהו קניון מדהים שנוצר במשך מיליוני שנים ויצר נקיקים מרהיבים עם צבעים בוהקים. טיול רגלי אל נקיקי מבוכים זאת הזדמנות מצוינת לחוות את הטבע במיטבו.

בהחלט ניתן ואף מומלץ. את הטיול כדאי לעשות עם מדריך מקומי שיקח אתכם בדרך הטובה ביותר, הטיול לא קשה אך כדאי לקחת בחשבון שיש גם סלעים בדרך שצריך לטפס עליהם כדי לעבור אותם. 

ניתן להגיע אל נקיקי מבוכים בקלות באמצעות רכב, הם ממוקמים במרחק של רבע שעה נסיעה דרומה משארם א שייח. במידה ואתם מעוניינים לצאת לסיור מודרך ניתן לבדוק במלון בו אתם מתאכסנים לגביי סיורים שיוצאים משם, בדרך כלל ברוב המלונות בעיר תוכלו למצוא סיורים מודרכים אל נקיקי מבוכים.

טיול רגלי אל נקיקי מבוכים מוגדר קל יחסית אם זאת כדי לעשות את הטיול מומלץ להיות בכושר טוב הטיול לא ארוך במיוחד אך יש לעיתים רגעי טיפוס. הטיול לא מתאים לכולם אך בהחלט רוב האנשים יכולים לעשות אותו

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן